• O nama
  • Marketing
  • Kontakt
  • Uslovi korištenja
  • Partneri
SPORT bez cenzure
  • Aktuelno
  • Fudbal
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino lige
    • Ostale bh lige
    • Ostalo
  • Košarka
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • ABA liga
    • Euroliga
    • NBA
    • Ostalo
  • Rukomet
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino lige
    • Ostalo
  • Ostali sportovi
    • Tenis
    • Odbojka
    • Atletika
    • Zimski sportovi
    • Borilački sportovi
    • Vodeni sportovi
    • Ostalo
  • Kolumna
  • Forum
Čitanje: Revolucija u Euroligi: Novi brend, više timova i ambiciozni planovi
Podijeli
SPORT bez cenzureSPORT bez cenzure
Search
  • Aktuelno
  • Fudbal
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino lige
    • Ostale bh lige
    • Ostalo
  • Košarka
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • ABA liga
    • Euroliga
    • NBA
    • Ostalo
  • Rukomet
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino lige
    • Ostalo
  • Ostali sportovi
    • Tenis
    • Odbojka
    • Atletika
    • Zimski sportovi
    • Borilački sportovi
    • Vodeni sportovi
    • Ostalo
  • Kolumna
  • Forum
Zaprati nas
© Sport Bez Centure 2024
SPORT bez cenzure > Blog > Košarka > Euroliga > Revolucija u Euroligi: Novi brend, više timova i ambiciozni planovi
EuroligaKošarka

Revolucija u Euroligi: Novi brend, više timova i ambiciozni planovi

prije 24 sata
Podijeli
2 min čitanja

Euroliga ulazi u novo poglavlje! Najelitnije evropsko klupsko takmičenje ne samo da se od naredne sezone proširuje na 20 klubova, već dobija i novi identitet nakon prekida partnerstva sa Turkish Airlinesom.

Nakon 15 godina saradnje sa turskom aviokompanijom, koja je počela 2010. godine, Euroliga je zvanično potvrdila da će ući u novu eru s osvježenim vizuelnim identitetom i jasnijom globalnom strategijom.

- Marketing -
Ad image

„Euroliga sa ponosom najavljuje početak nove, hrabre ere, predstavljajući novi, čist vizuelni identitet svoje prestižne lige: ‘EuroLeague’. Ova strateška promjena označava kraj dugogodišnjeg partnerstva sa Turkish Airlinesom, dok Liga ubrzano kreće ka budućnosti sa većom vidljivošću, inovacijama i globalnim angažmanom“, navodi se u zvaničnom saopštenju.

- Marketing -
Ad image

Kako se dodaje, konsolidacija takmičenja pod jedinstvenim brendom „EuroLeague“ odražava zrelost lige i prati novu komercijalnu strategiju koja za cilj ima jačanje prisustva na svim digitalnim i fizičkim platformama, uz još jaču povezanost sa navijačima.

Na ovu temu oglasio se i izvršni direktor Eurolige Paulijus Motiejunas:

- Marketing -
Ad image

„Danas obilježavamo važnu prekretnicu u razvoju naše Lige. Ujedinjujući se pod imenom EuroLeague, ne samo da mijenjamo vizuelni identitet, već redefinišemo naše ambicije. Naša zahvalnost Turkish Airlinesu je ogromna; njihova podrška oblikovala je modernu Euroligu. Sada, sa novom strateškom vizijom i uzbudljivim planovima, spremni smo da proširimo svoj globalni domet, produbimo angažman navijača i pružimo nenadmašnu vrijednost našim klubovima, partnerima i pristalicama.“

Nova sezona Eurolige počinje na jesen, a uz povećan broj učesnika i novi identitet, takmičenje ulazi u jedno od najuzbudljivijih razdoblja u svojoj historiji.

TAGOVI:izdvojeno
Podijeli članak
Facebook X Copy Link Print
Prethodni članak Sarajevo izgubilo utrku s Varaždinom u vezi angažovanja lijevog beka
Naredni članak Još jedno pojačanje za Zrinjski: Stigao talentovani ofanzivac iz Krupe

Ostanimo povezani

FacebookLike
XFollow
InstagramFollow
YoutubeSubscribe
TiktokFollow
LinkedInFollow

Posljednje objavljeno

Porto uz pomoć brata bivšeg selektora BiH dovodi talentovanog stopera Hajduka
Fudbal
Petković ima novi klub!
Fudbal
Livaja na pripremama u Sloveniji nokautirao zaštitara?
Fudbal
Novi trener juniora Čelika zvanično stigao iz Al-Ahlyja!
Fudbal
SPORT bez cenzureSPORT bez cenzure
Zaprati nas
© 2025 | Sport Bez Cenzure | Sva prava pridržana.
  • O nama
  • Marketing
  • Kontakt
  • Uslovi korištenja
  • Partneri
✖