Na godišnjoj skupštini Hajduk tradicionalno su predstavljeni finansijski rezultati, a uprava kluba iznijela je izvještaj o poslovanju za 2025. godinu.
Predsjednik kluba Ivan Bilić istakao je da je prema procjenama Hajduk godinu završio s pozitivnim finansijskim rezultatom od 4,7 miliona eura. Naglasio je da je zabilježen blagi rast prihoda od prodaje ulaznica, dok su ukupni prihodi dostigli iznos od 32,3 miliona eura. S druge strane, naveo je i da su rashodi u istom periodu porasli.
O segmentu marketinga i prodaje govorila je članica Uprave Marinka Akrap, koja je podsjetila na brojne aktivnosti realizovane tokom godine. Istakla je lansiranje i promociju trećeg dresa, predstavljanje novog klupskog kalendara, kao i pokretanje društveno odgovorne kampanje „Budi čovik“.
Akrap je pojasnila da je u 2025. godini ostvaren promet nešto manji nego godinu ranije, za približno 70.000 eura. Kao razlog je navela veliku količinu zaliha koje su morale biti rasprodane, što je uticalo na manju profitabilnost. Ipak, ukupna zarada bila je veća za oko 180.000 eura u odnosu na 2024. godinu.
Kada je riječ o prodaji dresova, Hajduk je tokom 2025. prodao oko 40.000 komada. To je 11.000 manje nego u 2024. godini, ali gotovo 9.000 više nego u 2023., što pokazuje stabilan interes navijača uprkos oscilacijama.


