• O nama
  • Marketing
  • Kontakt
  • Uslovi korištenja
  • Partneri
SPORT bez cenzure
  • Aktuelno
  • Fudbal
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino lige
    • Ostale bh lige
    • Ostalo
  • Košarka
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • ABA liga
    • Euroliga
    • NBA
    • Ostalo
  • Rukomet
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino lige
    • Ostalo
  • Ostali sportovi
    • Tenis
    • Odbojka
    • Atletika
    • Zimski sportovi
    • Borilački sportovi
    • Vodeni sportovi
    • Ostalo
  • Kolumna
  • Forum
Čitanje: Hajduk u plusu, dresovi i marketing pod lupom Skupštine
Podijeli
SPORT bez cenzureSPORT bez cenzure
Search
  • Aktuelno
  • Fudbal
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino lige
    • Ostale bh lige
    • Ostalo
  • Košarka
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • ABA liga
    • Euroliga
    • NBA
    • Ostalo
  • Rukomet
    • Reprezentacija
    • Premijer liga BiH
    • Kup BiH
    • Ino lige
    • Ostalo
  • Ostali sportovi
    • Tenis
    • Odbojka
    • Atletika
    • Zimski sportovi
    • Borilački sportovi
    • Vodeni sportovi
    • Ostalo
  • Kolumna
  • Forum
Zaprati nas
© Sport Bez Centure 2024
SPORT bez cenzure > Blog > Fudbal > HNL > Hajduk u plusu, dresovi i marketing pod lupom Skupštine
FudbalHNL

Hajduk u plusu, dresovi i marketing pod lupom Skupštine

prije 5 sati
Podijeli
2 min čitanja

Na godišnjoj skupštini Hajduk tradicionalno su predstavljeni finansijski rezultati, a uprava kluba iznijela je izvještaj o poslovanju za 2025. godinu.

Predsjednik kluba Ivan Bilić istakao je da je prema procjenama Hajduk godinu završio s pozitivnim finansijskim rezultatom od 4,7 miliona eura. Naglasio je da je zabilježen blagi rast prihoda od prodaje ulaznica, dok su ukupni prihodi dostigli iznos od 32,3 miliona eura. S druge strane, naveo je i da su rashodi u istom periodu porasli.

- Marketing -
Ad image

O segmentu marketinga i prodaje govorila je članica Uprave Marinka Akrap, koja je podsjetila na brojne aktivnosti realizovane tokom godine. Istakla je lansiranje i promociju trećeg dresa, predstavljanje novog klupskog kalendara, kao i pokretanje društveno odgovorne kampanje „Budi čovik“.

- Marketing -
Ad image

Akrap je pojasnila da je u 2025. godini ostvaren promet nešto manji nego godinu ranije, za približno 70.000 eura. Kao razlog je navela veliku količinu zaliha koje su morale biti rasprodane, što je uticalo na manju profitabilnost. Ipak, ukupna zarada bila je veća za oko 180.000 eura u odnosu na 2024. godinu.

Kada je riječ o prodaji dresova, Hajduk je tokom 2025. prodao oko 40.000 komada. To je 11.000 manje nego u 2024. godini, ali gotovo 9.000 više nego u 2023., što pokazuje stabilan interes navijača uprkos oscilacijama.

TAGOVI:istaknuto
Podijeli članak
Facebook X Copy Link Print
Prethodni članak Dončić neprikosnoven: niko u NBA-u nije ni blizu
Naredni članak EHF nagradio bh. dvojac, budućnost evropskog rukometa

Ostanimo povezani

FacebookLike
XFollow
InstagramFollow
YoutubeSubscribe
TiktokFollow
LinkedInFollow

Posljednje objavljeno

“Kradu” li Zmajevi novog fudbalskog dijamanta
Fudbal
Džumhur na 65. mjestu ATP liste: Rekordna zarada karijere u godini na izmaku za bh. tenisera
Tenis
Juventus doveo sportskog direktora iz Genoe
Fudbal
Navijači Dinama planirali na utakmicu Partizana? Srbi reagirali promjenom lokacije
Košarka
SPORT bez cenzureSPORT bez cenzure
Zaprati nas
© 2025 | Sport Bez Cenzure | Sva prava pridržana.
  • O nama
  • Marketing
  • Kontakt
  • Uslovi korištenja
  • Partneri