Euroliga ulazi u novo poglavlje! Najelitnije evropsko klupsko takmičenje ne samo da se od naredne sezone proširuje na 20 klubova, već dobija i novi identitet nakon prekida partnerstva sa Turkish Airlinesom.
Nakon 15 godina saradnje sa turskom aviokompanijom, koja je počela 2010. godine, Euroliga je zvanično potvrdila da će ući u novu eru s osvježenim vizuelnim identitetom i jasnijom globalnom strategijom.
„Euroliga sa ponosom najavljuje početak nove, hrabre ere, predstavljajući novi, čist vizuelni identitet svoje prestižne lige: ‘EuroLeague’. Ova strateška promjena označava kraj dugogodišnjeg partnerstva sa Turkish Airlinesom, dok Liga ubrzano kreće ka budućnosti sa većom vidljivošću, inovacijama i globalnim angažmanom“, navodi se u zvaničnom saopštenju.
Kako se dodaje, konsolidacija takmičenja pod jedinstvenim brendom „EuroLeague“ odražava zrelost lige i prati novu komercijalnu strategiju koja za cilj ima jačanje prisustva na svim digitalnim i fizičkim platformama, uz još jaču povezanost sa navijačima.
Na ovu temu oglasio se i izvršni direktor Eurolige Paulijus Motiejunas:
„Danas obilježavamo važnu prekretnicu u razvoju naše Lige. Ujedinjujući se pod imenom EuroLeague, ne samo da mijenjamo vizuelni identitet, već redefinišemo naše ambicije. Naša zahvalnost Turkish Airlinesu je ogromna; njihova podrška oblikovala je modernu Euroligu. Sada, sa novom strateškom vizijom i uzbudljivim planovima, spremni smo da proširimo svoj globalni domet, produbimo angažman navijača i pružimo nenadmašnu vrijednost našim klubovima, partnerima i pristalicama.“
Nova sezona Eurolige počinje na jesen, a uz povećan broj učesnika i novi identitet, takmičenje ulazi u jedno od najuzbudljivijih razdoblja u svojoj historiji.